Marketing sklepów internetowych / E-commerce Marketing

Lista życzeń Udostępnij
Share Course
Page Link
Share On Social Media

O kursie

Kurs Marketing sklepów internetowych / E-commerce Marketing to kompleksowe szkolenie dla osób zainteresowanych tematyką e-commerce i marketingu internetowego. W trakcie kursu uczestnicy zdobędą wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu strategii marketingowej, pozyskiwania klientów, budowania wizerunku marki oraz optymalizacji procesu sprzedaży w sklepach internetowych.

Program kursu został opracowany w oparciu o najnowsze trendy w branży e-commerce oraz doświadczenia ekspertów w dziedzinie marketingu internetowego. Uczestnicy kursu poznają m.in. narzędzia i techniki pozwalające na skuteczne prowadzenie kampanii reklamowych w internecie, wykorzystanie narzędzi analitycznych do analizy działań marketingowych oraz wykorzystanie najnowszych trendów i narzędzi w zakresie social media marketingu.

Kurs jest idealnym wyborem dla przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe, osób pracujących w branży e-commerce oraz dla wszystkich zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą mieli wiedzę i praktyczne umiejętności do prowadzenia skutecznych kampanii marketingowych w internecie oraz optymalizacji procesu sprzedaży w sklepach internetowych.

Show More

Czego się nauczę?

  • W jaki sposób opracować strategię marketingową dla sklepu internetowego
  • Jak pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać stałe relacje z istniejącymi
  • Jakie są najskuteczniejsze narzędzia marketingowe dla branży e-commerce, takie jak Google Ads, Facebook Ads, remarketing, e-mail marketing, SEO, SEM
  • Jak analizować wyniki działań marketingowych i dostosowywać je do potrzeb sklepu internetowego
  • Jak optymalizować sklep internetowy pod kątem sprzedaży i konwersji, w tym dostosowywać layout strony, ulepszać procesy zamówień i dostawy, jak również podnosić jakość obsługi klienta.

Course Content

Podstawy e-commerce

  • E-commerce a tradycyjny handel
    00:00
  • Rodzaje e-commerce i modele biznesowe
    00:00
  • Elementy sklepu internetowego i ich funkcje
    00:00
  • Platformy e-commerce i systemy płatności
    00:00
  • Analiza rynku e-commerce w Polsce i na świecie
    00:00

Planowanie i strategia marketingowa

Pozycjonowanie i reklama w e-commerce

Analiza i optymalizacja działań marketingowych

Prawo w e-commerce

Rozwój i innowacje w e-commerce

Praca z narzędziami i systemami e-commerce

Praktyka i studium przypadków

Student Ratings & Reviews

No Review Yet
No Review Yet